Regulamin
Dla Państwa i naszej wygody przygotowaliśmy regulamin Apartamentów nad Potokiem, których to właścicielem jest firma Jakub Tabasz z siedzibą przy ul Gały 1a, 34-406 Leśnica.
Regulamin obiektu - Apartamenty nad Potokiem w Leśnicy
- Apartament wynajmowany jest na doby.
- Apartament można rezerwować telefonicznie lub skorzystać z formularza, systemu rezerwacyjnego Hotres, a także przez e-maila.
- Gwarancją rezerwacji jest wpłata ustalonego wcześniej zadatku.
- Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00.
- Cisza nocna obowiązuje od 22:00 – 07:00.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić obsłudze apartamentu z wyprzedzeniem. Będą one uwzględniane w miarę możliwości. Przedłużenie pobytu może być objęte dodatkową opłatą.
- Klucze do apartamentu zostaną przekazane przez obsługę obiektu, w terminie dogodnym dla obydwu stron, na miejscu.
- Dokładny termin i godzina przyjazdu Gościa do apartamentu powinna zostać potwierdzona telefonicznie lub mailowo osobie odpowiedzialnej za rezerwację wskazanej przez Apartamenty nad Potokiem, najpóźniej na dzień przed przyjazdem.
- Do czynności zameldowania wymagany jest dowód osobisty. Jeżeli dowód osobisty budzi wątpliwości osoby wyznaczonej do kontaktu z gościem, ma ona prawo poprosić o inny dokument potwierdzający tożsamość osoby meldowanej.
- Apartamenty nad Potokiem zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, bez możliwości zwrotu opłaty za pobyt, który:
- Gość w dniu zameldowania powinien zgłosić wszelkie braki lub usterki znajdujące się w apartamencie.
- Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń (w formie pisemnej: sms, email etc.) co do stanu technicznego w dniu zameldowania do apartamentu, równoznaczne jest z tym, że apartament, jak i zawarte w nim sprzęty, został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń gościa.
- Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody w obiekcie lub jego wyposażeniu oraz nieruchomości wspólnej, w tym w częściach wspólnych budynku, w którym położony jest obiekt, jak i w mieszkaniach sąsiadujących z obiektem, nie wynikające z normalnego użytkowania obiektu, wyrządzone przez Gościa oraz przez osoby przebywające z nim w obiekcie.
- Większe niż normalne zużycie ręczników skutkujące ich zniszczeniem, obciążane jest dodatkową opłatą w wysokości 40 zł za sztukę.
- Gość jest zobowiązany do naprawienia szkód wyrządzonych Apartamenty nad Potokiem oraz osobom trzecim zarówno w obiekcie jak i w nieruchomościach wspólnych, w tym w częściach wspólnych budynku, przez siebie oraz osoby, za które ponosi odpowiedzialność. Gość zobowiązany jest do poinformowania Apartamenty nad Potokiem lub osoby upoważnionej o wszelkich usterkach, zniszczeniach lub szkodzie wyrządzonej przez niego i osoby, za które ponosi odpowiedzialność.
- Tytułem zabezpieczenia wykonania zobowiązania, o którym mowa w ustępie poprzedzającym, Apartamenty nad Potokiem pobiera od Gościa, podczas wydawania kluczy do lokalu, kaucję. Wysokość kaucji ustalana jest indywidualnie. Kaucja podlega zwolnieniu w ciągu 7 dni po opuszczeniu Lokalu, po potrąceniu równowartości szkód wyrządzonych przez Klienta oraz osoby, za które ponosi on odpowiedzialność.
- Potrącenia należności Apartamenty nad Potokiem z kaucji nie wyłącza dochodzenia roszczeń z tytułu poniesionych szkód, których wartość przewyższa pobraną kaucję.
- Apartamenty nad Potokiem zastrzega sobie prawo do obciążenia karty Gościa kwotą odpowiadającą równowartości poniesionej straty.
- Obsługa apartamentu ma prawo bez zezwolenia Gościa wchodzić do wynajętego apartamentu w przypadku zauważenia zagrożeń na bezpieczeństwu gości lub mienia, w przypadku niestosowania się Gości do regulaminu apartamentu, podejrzenia zachowania mogącego znacznie pogorszyć stan apartamentu, lub innych sytuacji niezgodnych z zasadami współżycia społecznego. Apartamenty nad Potokiem zastrzega sobie prawo do wyproszenia Gości z apartamentów w powyższych sytuacjach.
- Liczba osób mających zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji. Jeżeli ilość osób okaże się większa niż podana przy rezerwacji Najemca zobowiązuj się zapłacić karę umowną w wysokości 200 zł za każdą dodatkową osobę za dobę. W przypadku przekroczenia dopuszczalnej liczby osób w apartamencie Apartamenty nad Potokiem może również odmówić wydania kluczy.
- Przebywanie w apartamencie zwierząt jest niedozwolone. Złamanie tego zakazu skutkuje karą pieniężną w wysokości 300 zł za każdą zarezerwowaną przez Gościa dobę. (Chyba, że ustalono inaczej w formie pisemnej).
- W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych i innych używek. W przypadku wyczucia zapachu wyżej wymienionych, Apartamenty nad Potokiem obciąży gościa kwotą w wysokości 500 zł za wywabianie zapachu.
- Gość zobowiązany jest do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, zachowanie czystości w częściach wspólnych budynku (kuchnia, salon, pomieszczenie gospodarcze), na klatkach schodowych oraz w obrębie zajmowanego budynku i utrzymywania wynajętego apartamentu w należytym stanie.
- Jeżeli w skutek zakłócania przez Gości porządku przedstawiciel Apartamenty nad Potokiem zostanie wezwany do Apartamentu lub wezwana do interwencji zostanie Policja, Apartamenty nad Potokiem uprawniony będzie do natychmiastowego rozwiązania umowy z winy klienta i jednocześnie ma prawo obciążyć Gościa kwotą 1000 zł kary.
- W dniu wyjazdu Gość zobowiązany jest udostępnić wynajmowany apartament obsłudze obiektu, w celu skontrolowania jego stanu.
- Klient ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu klucze do Obiektu. Zagubienie klucza lub pilota obciążane jest dodatkową opłatą w wysokości 100,00 zł za sztukę.
- Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych od właścicieli apartamentu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
- Właściciel obiektu Apartamenty nad Podtokiem nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w obiekcie przez Gości.
- Rzeczy pozostawione w obiekcie przez Gości po wyjeździe zostają wyrzucone przez obsługę w ciągu 48 godzin po ich znalezieniu. W przypadku, jeżeli Gość chce odzyskać pozostawioną rzecz zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu telefonicznego z obiektem.
- Istnieje możliwość odesłania rzeczy pozostawionej w obiekcie tylko i wyłącznie na koszt Gościa. Gość zobowiązany jest do wysłania kuriera po odbiór rzeczy. Nie ma możliwości odsyłania rzeczy przez paczkomaty.
- Goście obiektu zobowiązani są do zamykania na klucz drzwi Apartamentu oraz głównych drzwi wejściowych, każdorazowo, kiedy opuszczją obiekt.
- Goście zobowiązani są do segregowania śmieci. Śmieci z kuchni wynoszone są przez obsługę obiektu na życzenie gości lub co 3 doby.
- Do kwestii nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Sądem właściwym dla rozwiązywania wszelkich sporów jest sąd właściwy dla Apartamenty nad Potokiem.
- nie posiada dowodu tożsamości lub nie chce okazać dowodu tożsamości
- znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
- odnosi się wulgarnie do pracowników obiektu
- stosuje groźby karalne lub jakąkolwiek formę szantażu
- odmawia zapłaty za pobyt lub obowiązkowe opłaty
Odstąpienie od umowy i reklamacje:
- Gość jest uprawniony do odstąpienia od Umowy (anulowania potwierdzonej Rezerwacji) na zasadach okreslonych w ofercie, która zarezerwował. Odstąpienie od Umowy winno nastąpić w formie e-mailowej na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub telefonicznej, pod numerem: 510 63 10 10
- Zadatek nie podlega zwrotowi jeżeli nie dochowano odpowiednich terminów wskazanych w danej ofercie.
- Szczegóły dotyczące terminów na bezpłatne odwołanie rezerwacji wyświetlają się podczas dokonywania rezerwacji.
- Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o pra- wach konsumenta, Gościowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość na mocy niniejszego paragrafu (za wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 11 powyżej).
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub w innym zakresie.
- Apartamenty nad Potokiem ma obowiązek świadczyć usługi bez jakichkolwiek uchybień i innych wad.
- Reklamacja może zostać złożona przez Gościa na przykład:
- Zaleca się podanie przez Gościa w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz (2) danych kontaktowych składającego reklamację ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Apartamenty. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Apartamenty nad Potokiem ustosunkuje się do otrzymanej od Gościa reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w szczególności w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli Gość w tym celu podał adres e-mail. Apartamenty nad Potokiem udzieli Gościowi odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej.
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Apartamenty nad Potokiem Jakub Tabasz, ul. Gały 1a, 34-406 Leśnica,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą̨ w celu realizacji umowy Podstawą do przetwarzania tych danych jest art. 6 pkt 1 lit b RODO,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą̨ wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz dostawcy usług dodatkowych przy których rezerwacji pośredniczymy,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą̨ przez okres 1 roku,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy / ich niepodanie może skutkować́ odmową realizacji usługi.
Odstąpienie od umowy
Postępowanie reklamacyjne.
- w formie e-mailowej na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
- w formie telefonicznej, pod numerem: 510 63 10 10
RODO Apartamenty nad Potokiem w Leśnicy
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: